Lilypie First Birthday tickers

tirsdag 29. juni 2010

37+3

Hadde egentlig gitt opp å blogge, meen denne siste tiden går såå sakte at et eller annet må jeg ta meg til! Derfor prøver vi igjen!














Uke 37+3

Dette er skjedd siden sist:

-Har fått dobbelt så mange strekkmerker og dobbel så stor mage
-Freja er 4 ganger større enn sist, stor og fin baby med andre ord ;)
-Vi er ferdig(!) med alle innkjøp

Ja, vi er egentlig ferdig med alt, så synes egentlig hun kan komme nå. Jeg er leileilei! Og nevnte jeg lei? Så her avprøves det kjerringråd på løpende bånd. Ligge på knærne og vaske kjøkkengulvet og baderomsgulvet anbefales ihvertfall ikke. Tror aldri jeg har svettet så mye! Og jeg svetter ganske mye for tiden, ikke rart jeg er tørst hele tiden! Drikker sikkert 6 liter vann om dagen! Lurer på om det er sunt og drikke så mye? Og er det kanskje derfor jeg tisser ca 5 ganger om natta?

Ingen kommentarer: