Lilypie First Birthday tickers

mandag 5. juli 2010

12 dager!

Unnskyld bloggfraværet, men det har bare vært så jævla varmt at det eneste jeg har klart å gjøre er og ligge på sofaen i Joshuas slitte store boksershorts og bh, mens jeg har drukket 14000 liter vann. Også har jeg selvfølgelig grått litt over at jeg har det så forferdelig, at føttene mine ligner noe som tilhører en som veier 150 kg og gjentatt 100 ganger at jeg aldri, ALDRI skal være gravid på sommeren igjen!





















Oppgitt og varm. Uke 38+0


Også har jeg jammen meg vært en tur på sykehuset også! Magen var steinhard og vond hele torsdag, utpå kvelden fikk jeg vondt nederst i magen og skikkelig tak bak i ryggen. Det var så vondt at jeg trodde nesten jeg skulle dø. Joshua ble sendt på 7/11 for og kjøpe paracet. Slukte 2 og det hjalp ingenting! Til sist satte jeg meg på badegulvet under dusjen, med varmt vann. Det hjalp heldigvis mye! Og jeg sovna faktisk et par minutter mens jeg satt der ;)

Fredag var magen fortsatt steinhard og jeg kjente lite liv, så bestemte meg for å ringe til føden.
De sa jeg skulle komme inn, fordi det kunne være starten på en fødsel (yeah right)
Etter at jordmoren hadde undersøkt meg, kunne hun konstantere at baby hadde det helt fint og at mormunnen hadde begynnt og trekke seg tilbake, derfor de harde kynnerne, men at ingenting var på gang riktig ennå, men det kunne skje like rundt hjørnet!
Velvel, jeg tror fortsatt jeg går 2 uker over tiden, min flaks ;)

Ingen kommentarer: