Lilypie First Birthday tickers

lørdag 10. juli 2010

7 dager

Og jommen har ikke kjæresten dratt i bursdagsselskap! BURSDAGSSELSKAP!? Faen, jeg skal føde om 7 dager! Faktisk imorgen, ifølge horoskopet mamma hadde lest!

Så ja, her sitter jeg da.. Og hva i all verden skal jeg ta meg til? Nå har jeg lest tusenvis av blogger og alle sladdersider jeg kan komme over. Jeg har til og med lest norske OG danske nyheter.. Noe som tilhører sjeldenheten! Neida. Joda.

Ihvertfall..Idag har vi gått rundt i hele Aalborg et par-tre timer (!) i 28 grader(!!!!!) og stekende sol. Noe av familien til Joshua var på et lite besøk, før de skulle kjøre videre til Skallerup og da er det jo frekt å si nei! Det gjorde vi jo igår ;) Så det ble jo ukas mosjon! Aldri, aldrig skal jeg igjen bevege meg ut når det er så varmt vær! Pleas, kan det ikke bli 10 grader og regne resten av graviditeten? Jeg er så VARM! Og oppgitt. Og enda litt mer varm!!

Forresten..Igår, som mange andre dager, trodde jeg at jeg veide 65 kg igjen og dultet magen inn i døra for 100000 gang.. Men denne gangene klarte jeg noe jeg ikke har klart før, nemlig dette:

















Sprengte et blodkar!! Åh, stakkars magen min! La ikke merke til det før Joshua spurte hva jeg hadde gjort. Så ble jeg litt dramatisk da, gråt en liten skvett og lata som det gjorde litt vondt. Oh, deilige hormoner sier jeg bare!


Kjøpte forresten inn madrass til vuggen igår + uv paraply til vogn, så nå er endelig alt på plass!

Ingen kommentarer: