Lilypie First Birthday tickers

fredag 27. august 2010

Housewife

Igår var det min kjæres fødselsdag og i den anledning sto jeg opp kl 5.30 igår for å shine huset og ordne til svigemor kom kl 08 med brød og morgenkage fra bakeren. Var en gaanske trøtt mamma som sang bursdagssangen så entusiastisk hun kunne kl 7.30, hadde fått under 4 timer søvn, stod jo tross alt som den housewifen jeg er og bakte bløtkake kl 01 kvelden før.

Josh fikk massasje og retning av øyenbryn i bursdagsgave av meg og Freja. Litt skeptisk til det hele var han "massasje kan jeg jo bare få av deg liksom" men du og du hvor var han i den 7.himmel når han var ferdig! Imens J fikk massasje trålet jeg butikkene for bikini ( boobsene har jo blitt så svære!). Var jo egentlig meningen vi skulle i badeland. De har visst fått en tilnærmet spaavdeling, med utebasseng,boblebad,steamdusjer osv. Men, siden vi ikke eide rene håndklær ble ikke det noe av allikevel. Vi gikk heller ut å spiste, måtte jo utnytte at vi hadde barnevakt ;)


Ingen kommentarer: