Lilypie First Birthday tickers

tirsdag 29. juni 2010

Du og du..Den siste tiden har jeg vært på kino flere ganger enn jeg har vært på 1 år!
På lørdag var det kjærestedag, først middag på Jensens Bøfhus (spiste som alltid salatbar og bakt potet med 1 kg smør i. Er jeg tjukk, så er jeg tjukk..Og må jo utligne litt for at jeg spiste salat ;) etterfulgt av Harry Brown, som faktisk var en overraskende god film.

Og jammen har jeg ikke vært på kino idag også. Denne gangen litt motvillig, var jo trossalt en dokumentar om danske soldater i Afghanistan ( som om det kan være underholdende tenkte jeg, men hva gjør man ikke for å forkorte ventetiden litt) filmen var faktisk ikke så ille, igrunn ganske god. Må si jeg er glad for at J ikke kan komme i militæret, ville aldri taklet og ha en kjæreste dernede!


















Har forresten konstantert at mine lekre men åh så ubehagelige Vagabond sko ikke passer (!) mer! Her snakker vi hovne føtter og ankler. Sjarmerende!
Ellers har jeg hatt endel sterke kynnere og magesmerter idag, halsbrann og leggkramper er også 2 "graviditetsplager" som har dukket opp her i det siste. Glad jeg ikke har slitt med halsbrann fra starten av, det er noe av det ekleste!

Men nå er det natta for meg! Imorgen skal jeg innom biblioteket,kjøpe madrass til vugga, til jordmor,til ikea og kjøpe persienner, også kommer svigemor på middag!

Ingen kommentarer: