Lilypie First Birthday tickers

onsdag 30. juni 2010

God morgen

Selvfølgelig, den ENE dagen jeg faktisk ikke trenger å bli vekket kl 6 av J's vekkerklokke, er den ene dagen kroppen min bestemmer seg for å våkne kl 7! Typisk.

Så her sitter jeg da. Drikker sort kaffe uten min kjære melk. Tomt for melk! Får ikke spist frokost heller! Kjøleskapet er tomt også, så hvis jeg skulle finne på å ditche min kjære havregryn er det praktisk talt umulig. Hvis jeg ikke vil spise tørre knekkebrød med smør på. Bra det har gått penger inn på kontoen idag. Iallefall idag hvor jeg skal på Ikea heelt alene!

Joshua gidder nemlig ikke bli med, så han sender meg alene med mitt kjære,kjære visakort. Tror kanskje han tenker at en høygravid dame aldri kan bære nok til at han trenger og bekymre seg for om vi skal spise resten av måneden, men watch me sier jeg bare, jeg har superkrefter når jeg vil. Neida.Joda.

Iallefall, dette er den offisielle handlelista:

-Persienner til soverommet og computerværelset
-Vaskekurv til badet

Så får vi se hvor mye annet som kommer i kurven ;)

Hvis noen ikke kan forestille seg hvor glad jeg er i Ikea, har jeg funnet et lite illustrasjonsbilde:

Ingen kommentarer: