Lilypie First Birthday tickers

torsdag 1. juli 2010

Er her fortsatt

Har ikke født nei, så Ikeatur alene fungerte heller ikke desverre! Fikk da om ikke annet enn liten workout, da jeg gikk av bussen feil sted! Var litt stresset over at jeg skulle kjøre for langt.Det gjorde jeg hvertfall ikke! Derfor jeg aldri tar bussen uten Joshua, hvis jeg skal et sted jeg aldri har kjørt før. Jeg har tatt feil buss utallige ganger, og når jeg først har kommet meg på rigtig buss, så er det for guds skyld feil retning! Jammen, det var jo riktig nummer joo!

Ihvertfall, jeg kom meg både fram og tilbake i live (vet ikke helt hvor i live jeg var når jeg kom hjem, men..) selvom det var like før Joshua sendte ut en etterlysning, hadde jo selvfølgelig ikke med mobilen.. Skjønner ikke hva han snakker om, var jo bare borte i 4 timer ;)
Fikk iallefall kjøpt det mest nødvendigste, persienner og skittentøyskurv. Og selvfølgelig noe litt mer unødvendig, et teppe og en blomst!

Annelie, her er litt bilder fra leiligheten som du spurte om:

























Ingen kommentarer: