Lilypie First Birthday tickers

mandag 12. juli 2010

5 dager

Neida, jeg har ikke født enda jeg. Faktisk ikke i nærheten! Dumme horoskop!
Mamma ringte jo selvfølgelig igår, det første hun sa var "vet du hvilken dag det er idag?!" Da var det like før jeg la på røret..JA, selvfølgelig vet jeg hvilken dag det er idag,har ventet på det skal skje noe i heeele natt, men har ikke hatt så mye som LITT vondt i magen engang. "Jamen, det trenger jo ikke skje idag da, kan jo bare begynne idag".
Mhm, sikkert!

Og forresten, det der jeg skrev her om dagen om at tiden ikke gikk så sakte..Jeg trekker det tilbake!!
Igår trodde jeg nesten jeg skulle begå selvmord etter at jeg hadde ligget på sofaen og stirret i taket i 4 timer..
Hadde jeg visst hun kom den 17, så hadde jeg ikke hatt noe problem, men når det kan gå opptil 2 uker og 5 dager MER, så blir det værre.. Heldigvis foreslå Joshua vi skulle gå en liten tur, lufte kjæresten som han kaller det ;) Lufteturen endte med kamp på storskjerm og cola på Studenterhuset. Så ble iallefall litt av dagen reddet ;)

Ingen kommentarer: