Lilypie First Birthday tickers

søndag 22. august 2010

Morgen? Kveld?

Etter at jeg ble mamma har jeg virkelig ikke den fjerneste aning hva klokka er mer. Dagene går i ett og tiden løper virkelig fra meg! Har alltid mange planer for hva jeg skal fylle dagene med, men ender som oftest opp med å kun gjennomføre et par av de!

Tiden går virkelig fort med baby i huset kan man trygt si.
Idag har jeg iallefall fått gjort noe fornuftig, nemlig tømt vaskekurven! Og det trengtes virkelig! Litt av et tårn ;)

Ellers startet Freja dagen kl 07.30, da var det opp i mammas seng ( der hun alltid kommer når mor er for trøtt til og stå opp) og kose litt. Plutselig legger jeg merke til at jeg tar i noe vått, jammen var det ikke en liten jente som hadde bæsja OG tissa gjennom bleia, så pappas side av senga ble dekorert. Mamma ble selvfølgelig bare glad. Hun har jo ikke bæsja på 2 dager og har hatt veeeldig vondt i magen, så tenker det var deilig å komme av med det. Gjett om a mor ropte på pappen for og fortelle gledsnyheten og ikke minst vise hva slags konsistens den hadde. Ja, det går mye i bæsjeprat her i gården. Både farge,konsistens og lukt blir diskutert hyppig.
Merkelig hvordan man blir forandret ;)

Sånn sovnet Freja en kveld hun hadde vondt i magen! Søtest :)

Ingen kommentarer: