Lilypie First Birthday tickers

tirsdag 24. august 2010

What to wear?

Nå har jeg ikke lenger en unnskyldning for å ikle meg joggebukse og collegegenser. Eller, jeg er jo småbarnsmor og som kjent er det ikke alltid man får så mye tid til seg selv! MEN, nå har jeg gått i joggebukse i 9 måneder og nå skal det snart stoppe!

Problemet er bare at jeg eier virkelig ikke tøy! Jeg vet det er en standard ting å si for alle jenter, men altså..Jeg husker ikke sist jeg gikk ut å shoppet! Triste greier. Tenker tilbake på min glansdager, ingen skole, full jobb, 14 000 kroner HVER mnd til å gå ut og shoppe for. Ikke regninger som skulle betales og ikke mat som skulle kjøpes inn (..og lages!) Må si jeg noenganger savner den tiden, klesskapet mitt gjør ihvertfall ;)

MEN, i og med at vi har en dåp som er rett rundt hjørnet (minner meg på at jeg enda ikke har planlagt en dritt) må jo mamma se litt flott ut! Så da har Joshua sendt meg ut med beskjeden "du bruker så mange penger du har lyst til" på og finne noe jeg kan bruke på den store dagen! Gleeder meg! Hadde jo egentlig planlagt og låne bunaden til bestemor men som bestemor selv så pent sa; Den passer nok ikke deg LENGER. Kan du ikke bare si jeg har blitt feit?! Veide jo ikke mer enn 50 kg sist gang jeg brukte den. Altså 26 kg fra det jeg veier nå. Ja, jeg veier 76 kg nå. Jeg dør..Fitness next sier jeg bare!!

1 kommentar:

Marie sa...

Hehe, det mest naturlige er å bruke ett år på å komme "tilbake til normalen", så du har god tid;-)Så bra at du blogger igjen, gleder meg til dåpen! :-)