Lilypie First Birthday tickers

torsdag 12. august 2010

Tilbake

Nå var det vel på tide med et lite blogginnlegg igjen!

Mye har skjedd siden sist. Lillejenta har allerede rukket å bli 26 dager! Snart 1 måned! Hvor blir tiden av? Synes ikke det er altfor lenge siden jeg gikk med en stor kule på magen som jeg aldri ALDRI trodde skulle forsvinne, husker også fødselen som om det var igår ogforteller gjerne fødselshistorien til verpesyke venninner, så kan jeg skremme dere litt ;) For det var VONDT kan man mildt sagt si! Men, jeg kom meg igjennom og til sist kom verdens vakreste skapning ut! Så liten og så perfekt:)
















Ett ord: SLITEN!


2 kommentarer:

B sa...

smerter eller ei, jeg er verpesyk som bare rakkern!

igjen; gratulerer så masse :)

mofo sa...

I know abbis.
Jobber fulltid i barnehage med 1-2 åringer, savner de u helgene liksom, de er så søte og smååå<3 hihi