Lilypie First Birthday tickers

fredag 16. juli 2010

1 dag

Tenk, i morgen er det termin. Den dagen vi har gått å ventet på så lenge..
Er jeg glad? Nei, egentlig ikke. Jeg føler jeg skal være gravid for alltid, har ikke tro på at hun noensinne skal komme ut. Det er igrunn skikkelig hardt den siste tiden. Trodde jeg ikke det skulle være! Inatt har jeg hatt så sinnsykt vondt, men ingenting skjer. Inatt har det heller ikke kommet i tak, magen har bare vært hard og jeg har hatt sterke,sterke smerter.

Tror jeg ringer fødeavdelingen idag for å komme inn på en sjekk, bare for sikkerthetsskyld. Vil vite hva som skjer, om det er noe jeg skal bekymre meg for, om fødselen så smått har startet og hvis ikke, om det er noen sterkere smertestillende jeg kan ta.

Sorry for innlegg uten bilder, kameraet er godt pakket ned i fødebagen!

Ingen kommentarer: