Lilypie First Birthday tickers

fredag 10. september 2010

FREDAG

I skrivende stund sitter jeg å nyter dagens første kaffekopp, mens lillegull og pappa ligger i senga å sover. Deilig!

Elsker når jeg kan ha morgenstunden litt for meg selv! Kaffe,blogglesing og en deilig frokost, eller bare sur cottage cheese i mitt tilfelle (Danmark kan bare ikke lage cottage cheese rigtig!!)

Jeg burde igrunn hive meg i dusjen, sminke meg og glatte ut håret, nå som jeg liksom har sjansen. Skal allerede ut av døren ved en 11 tiden. Jeg og Lærke har arrangert bursdagslunsj for Casper, som en overraskelse! Men, før det skal jeg kjøpe nye joggesko! Det har liksom vært unnskyldningen for at jeg ikke har begynnt å trene enda. Vel, ingen flere unnskyldninger etter idag!! Med mindre jeg vil veie 100 kg!

3 kommentarer:

Vida Lill sa...

seriøst ja. Har gått gjennom samtlige cottage cheese merker uten HELL. det nærmeste jeg kom var den dyreste økologiske på hele superbrugsen. Men selv ikke den var det sammen. Danmark ass, håpløse på hytteost!

B sa...

Q10 bebis :) Lykke til med trening! Vi har kommet ganske godt i gang her i Honningbula, og ser allerede resultater! Sporty mama!

Carina sa...

Vida: Så prøver jeg den økologiske fra Superbrugsen..Ellers har jeg store planer om og hamstre med meg bøttevis av cottage cheese hjem fra norge! :D

Abril: Takk,takk! :D