Lilypie First Birthday tickers

torsdag 9. september 2010

TORSDAG

God morgen!

Idag er jeg enda trøttere enn vanlig. Trodde ikke det gikk, men joda.
Freja våknet kl 03.30, etter tørr bleie og en liten skvett melk regnet jeg med hun skulle sovne igjen som hun alltid gjør, men nei..Hun lå i 1 TIME å klagde og sprella.
Da krever det litt og ikke koke over fra mors side, går selvfølgelig ikke utover Freja, men var 2 sekunder fra å vekke Josh, legge Freja på min side og legge meg selv på sofaen..
Jeg som var så glad igår, trodde endelig hun hadde begynnt og sove lenge om natten (hun sov fra 11 til 06!!) men den gang ei!


Ellers har dette skjedd siden sist:

- Vi er så glad for vårt nye spisebord at vi gleder oss til middag hver dag! 8-)

- Endelig funnet persienner til stua

- Vært i badeland uten baby!

- Spist ALT for mye sjokolade. Nå MÅ jeg melde meg inn i fitnessworld!!!!

- Kjøpt lilla stearinlysholdere! Farger i stua, Carina?!:O

Ikke så mye spennende med andre ord..

<3<3<3<3<3<3


Ingen kommentarer: